Oversized sweater

4.2.15


In winter I love to wear more comfortable things, one of them is this royal blue sweater. I paried it with boots in the same color and white details. Necklace I got from a friend Arnela, thanks again :) The bag is Guess, I borrowed it from my mom. How do you like it?

Zimi najviše volim da nosim što udobnije stvari, jedna od takvih je ovaj kraljevsko plavi džemper, uparila sam ga sa čizmama iste boje i bijelim detaljima. Košulju ispod koju nosim sam sama sašila na kursu šivenja, pošto sam u prošlom postu pisala sve o šivenju OVDJE, napomenula sam da se mašine trebaju redovno čistiti i podmazivati, međutim u ovom slučaju na kursu sam bila za tuđom mašinom jer je moja bila zauzeta i bila je iza prljava i naravno to je otišlo po ovom bijelom materijalu, na rukav, i ne može se oprati, pa je nosim samo ispod džempera i slično, nakon toga sam krenula da šijem košulju istog modela, samo drugi materijal koju ćete imati prilike vidjeti u nekom od slijedećih postova. Lančić sam dobila od drugarice Arnele, hvala još jednom :) Torba je Guess, nju sam posudila od mame, što se tiče tih markiranih skupih stvari, ja inače ne volim da dajem puno para na odjeću, jer je svake godine mjenjam...možda nekad promjenim mišljenje kada se zaposlim, nikad se ne zna, ali trenutno ne. Jedan od mojih ciljeva na blogu je i da vam pokažem da vam ne trebaju ogromne pare da bi se lijepo obukli, ne trebate imati građu manekenke, svi znamo da mršavim djevojkama možemo vreču navući i izgledat će super, a kod malo debljih cura uvijek trebamo gledati kako i šta prekriti i sl. Kako vam se sviđa?
















H&M sweater
Guess bag
Retro shoes
Accessorize ring
Shirt made by myself

You Might Also Like

8 komentari

  1. Love ur heels!

    Check out my new post Here!!!

    ReplyDelete
  2. Cute sweater and love the color and love the shoes

    Mel
    www.girlandthepolkadot.com

    ReplyDelete
  3. Beautiful sweater :)
    Kiss

    http://inspirationswithm.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  4. Odličan džemperić. Kraljevko plava ti odlično pristaje :)

    http://maricorner.blogspot.com/

    ReplyDelete

Subscribe