My First Clothes

4.12.14



I am very happy today:) I got my first clothes from my blog:) Shirt, hat and bracelet I got from TIDEBUY page. This hat I always wanted to have, however, I've never bought it... price HERE Shirt we can combined with anything and everything, to me is perfect, price HERE As for bracelet, as a little girl I always made bracelet like this, with a lot of pendants, but none of them were perfect as this, price HERE

Danas sam jako sretna:) Dobila sam svoju prvu odjeću putem bloga:) Majicu, šesir i narukvicu sam dobila od TIDEBUY stranice, link stranice OVDJE. Ovakav šesir sam oduvijek htjela da imam, međutim nikad ga nisam kupila, njegovu cijenu možete pogledati OVDJE. Majica se može kombinovati uz sve i svašta, meni je savršena, cijena OVDJE Što se tiče narukvice kao mala uvijek sam pravila ovakve narukvice pune privjesaka, međutim nijedna nije bila savršena kao ova, cijena OVDJE.
























Tidebuy shirt (HERE)
Tidebuy hat (HERE)
Tidebuy bracelet (HERE)

You Might Also Like

12 komentari

  1. Love ur hat n boots!

    Check out my new post Here!!!

    ReplyDelete
  2. Nisam mogla da vidim slike, ne otvaraju se :/

    corleonka.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, evo tek sad sam vidjela, ne znam sta se desilo, pokusavam vratit sve u normalu...

      Delete
  3. Odlične čizmice, ja imam takve samo crne i preudobne suu :)
    Inače, odlična kombinacija. :)*

    http://maricorner.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da bas su visoke a nevjerovatno udobne:)) Hvala puno :*

      Delete
  4. Meni je ova kombinacija preslatka! Sesir ti divno stoji!

    www.fashion-board.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. What a funny look!!
    I love your bag and those shoes are amazing ;)
    Kiss. Vanessa
    http://www.infrontrowstyle.com/

    ReplyDelete
  6. Slike su super,baš si lijepa, a kombinacija je za 10! http://sarabeautymix.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Kako je sesir simpatican :)

    http://doityourselflady23.blogspot.com

    ReplyDelete

Subscribe